viernes, 22 de diciembre de 2017

ÚLTIM DIA DE CLASSE, ESCOLA DEL 2030

Dijous, 21 de decembre de 2017

Avui ha sigut la última classe d'aquesta asignatura. Essencialment hem vist un informe que el mestre ha ficat al drive i tracta sobre cóm serà l'escola al any 2030.
En aquest article primerament, es centra en el gran canvi que va a tindre el sistema educatiu per la revolució tecnológica, tot açò canviarà les formes d'aprenentatge i les formes de ser tant dels docents, dels alumnes i dels pares.
Les clases magistrals van a desaparèixer i el mestre será el guiador del alumne.Els alumnes van a convertirse més exigents en quant a les seues expectatives educatives.

Amb tot açò cal dir que no estic d'acord perquè el que es preten és que l'alumne estudie abans d'anar a classe, és a dir, que ho faça tot a casa, però hi han xiquets que no són responsables i això els costarà més perquè necessiten d'un profesor que els oriente per a adquirir els seus coneixements.
El fet de buscar més informació, és a dir, fer més deures, suposa inconvenients, ja que l'alumne es pot passar tota la vesprada buscant informació i que aquesta siga errónea.
A més, no se duran a terme les relacions socials entre xiquets perquè han de estar pendents d'acabar les seues tasques en conter de ixir al carrer a jugar amb els altres xiquets de la seua edat.
Desde el meu punt de vista, crec que se'ls està donant molta importancia a incloure les TICS a l'ensenyança, però el que s'està fent es crear robots, ja que tot està encarat a que els xiquets aprenguen a través d'una pantalla i no a través de les experiencies, tot açò suposa desadvantatges perquè realment no se està dugent a terme que aprenguen a través de la manipulació. Es clar, que les TICS són important en l'educació, però tambè haruriem de partir dels interesos dels xiquets o de l'economia que aquestos tinguen en casa perquè no tots es poden permitir tindre una Tablet per xiquet.
Crec que els xiquets han de saber conéixer l'entorn que el rodeja o sobretot mantindre relacions socials amb els seus iguals, ja que d'aquesta forma no se'ls està estimulant a que ho fagen.


REFLEXIÒ ASSIGNATURA

Amb tot açò acaba aquesta asignatura i he de dir que he aprés moltes coses, algunes d'elles no se ben com encarar cap a la meua formació com a docent, és a dir, no se com incloureu a classe, com és el cas del powton. Una de les practiques que més m'agradat a sigut l'elaboració d'una webquest.
Crec que totes les practiques haurien d'estar més encarades a com incloureu a infantil, ja que és una cosa difícil de fer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario